zaterdag 26 januari 2013

Een nieuw begin

Een nieuwe blog, eentje uit de zovele, maar voor mij een nieuwe uitdaging, een nieuw begin.
Reeds enkele maanden lees ik vol bewondering tal van blogs. Bewondering om het mooie dat jullie allemaal creƫren, bewondering om de tijd die jullie vinden om dit moois met de blogwereld te delen, maar ook bewondering om de warmte en verbondenheid die er tussen al deze creatieve mensen heerst.
Na veel getwijfel, ging ik uiteindelijk ook overstag. Maar, met een voorwaarde: het moet leuk blijven! Dus heb ik mezelf beloofd om hier geen verplichting van te maken, want ik merk als dat als er druk is, er toch niks deftigs uit mijn vingers komt.
Dus geen verplichtingen, gewoon genieten en zien wat iedere dag brengt!
Liefs
Zonneprinsesje

1 opmerking:

  1. Groot gelijk! Ik volg je hoor, succes met je lessen, en inderdaad, oefening baart kunst!

    Groetjes,
    Anne-Co
    www.stofwithlove.nl

    BeantwoordenVerwijderen