zaterdag 9 maart 2013

Lente in huis

Buiten is van de lente niet veel meer over, zo grijs, zo winters. Dan maar de lente naar binnen brengen.
En dat deed ik zo: Ik verwende mezelf met een mooie bos tulpjes en zorgde ook voor wat decoratie.
(ik kan niet anders dan de vogeltjes en eitjes onder een stolp te stoppen, want onze katten vinden hen een ontzettend leuke prooi. Gelukkig staat het wel mooi :) )

                       




Voorts was er vandaag niet veel tijd om creatief te zijn, maar ik voorzag dit blikje toch nog snel van een mooi papiertje en borg er mijn nieuwe tapejes in op. (Ik zag ze reeds bij haar, en zeg nu zelf 0.79 euro voor 2 stuks, daar kan je toch maar moeilijk aan weerstaan?)

            

Oja.., valt het op dat paars mijn favoriete kleur is?!

Liefs
Zonneprinsesje

1 opmerking:

  1. Leuke en sfeervolle composities maak je hier met die vogeltjes en eitjes! Mocht je zin hebben in nog wat meer lente mag je je kans wagen op mijn give away met lentestofjes...succes!

    BeantwoordenVerwijderen