donderdag 14 maart 2013

Toch wel een beetje trots

Ja, ik hoor bij de grote groep mensen die onlangs een naaimachine kocht. Nee, niet om langs de kant te zetten, maar om ze te gebruiken... En dat goeie voornemen krijgt meer en meer vorm. Sinds vorige week volg ik op woensdagavond naailes en ik ben verkocht! 
Ik ben zelfs een beetje trots, want met veel plezier mag ik jullie mijn eerste echte werkstuk voorstellen: een kussenhoes. (ik moet wel nog op zoek naar een kussen met de juiste maat, maar was eigenlijk zo blij met het resultaat dat ik het al meteen wou laten zien. Ik voel me net een klein kind, zo blij ben ik :) )


Stoffen: beide ikea

Ik heb de smaak te pakken en kijk dus al uit naar de volgende les, waarin we een tas zullen maken.
Hopelijk kan ik jullie deze binnenkort met evenveel trots tonen. 
Liefs
Zonneprinsesje

1 opmerking: