zaterdag 22 juni 2013

nieuwe tapejes

Het is hier een beetje stilletjes op mijn blogje, maar momenteel ontbreekt het me een beetje aan tijd om creatieve dingetjes uit mijn vingers te toveren. Maar... er is beterschap op komst, want volgende week, deze tijd, is de vakantie reeds gestart.

Gisteren spurtte ik na het werk nog snel even naar de winkels om wat zoetigheid en zakjes om mijn kleutertjes te bedanken voor de fijne tijd in de klas. En wie kan de Hema nu zo maar voorbij lopen? Ik in ieder geval niet. En wat zag ik daar op het rek 'net binnen', nieuwe tapjes in de meest vrolijke kleurtjes. Kiezen is dan erg moeilijk, dus nam ik ze bijna allemaal mee (enkel de smallere tapejes liet ik hangen).




Sorry, maar de computer weigert opnieuw om de foto's te draaien, grrr...
Dus allen daarheen!

En ook allen naar het blogje van Eigenwijzz want loopt er een erg leuke give-away omdat haar blogje één jaar bestaat. Zeker een bezoekje waard!

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je een linkje hebt geplaatst! En de hema is altijd een leuke winkel, ik kan daar ook nooit met lege handen weggaan. Fijne vakantie alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag ze ook net en heb wat staan twijfelen, maar eigenlijk gebruik ik ze niet echt en heb ik van mijn hart een steen gemaakt en ze maar laten liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel sterk geweest en heb de tape niet meegenomen bij de Hema...maar het kostte moeite hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tapejes! Ik moet ook naar de Hema ;)

    Fijne vakantie alvast (hier issie reeds begonnen).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice! Ik geloof dat ik voorlopig maar niet naar Hema ga.... Kan ze toch niet laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen