zaterdag 20 april 2013

Recept 10

Ik zag dit recept al op héél wat blogjes verschijnen en aangezien er geen rits of paspel aan te pas komt, ook iets wat ik zou moeten kunnen.
Het knippen van de verschillende delen nam wel wat tijd in beslag, maar eens je aan het stikken bent, gaat het zo vlotjes. (zo vlotjes zelfs, dat ik er over denk, om voor de schoonmama zo'n tasje te maken als cadeauverpakking van haar moederdagcadeau).

Het werd een héél erg roze zakje, voor een pink-lovertje :)


(stofjes: Sleepstraat Gent)
(knoopjes: kringloopwinkel)
 
 
Ik wens jullie een fijn weekend toe, geniet van het zonnetje!
Liefs
Zonneprinsesje
 
 
 
Ps.1. Welkom aan de nieuwe volgertjes
Ps.2. Ik zie hier overal dingen rond bloglovin en google reader die verdwijnt, zal er mij dus beter ook maar eens in verdiepen :s





1 opmerking:

  1. Ziezo, ik ben ook een volgertje geworden :) ! Toffe dingen die je maakt ! Heel veel succes met de naaimachine, trouwens, je zal vlug merken hoe verslavend dat is …

    BeantwoordenVerwijderen