donderdag 9 mei 2013

cirkelsjaal(s)

Het was me wel al het emoweekje. Maandag nam ik afscheid van de kindjes van mijn klas en mijn collega's. En de cadeautjes werden meer dan goedgekeurd :)
Het verdriet was nog niet verteerd of ik moest al op zoek naar nieuw werk. Thuis zitten is nu eenmaal niks voor mij en de centjes moeten binnenkomen é. Maar ik kreeg gisteren al meteen goed nieuws te horen. Maandag kan ik aan de slag in een ander schooltje, tot het einde van het schooljaar. De nieuwe collega's en kindjes zagen er supertof en lief uit, dus ik zie het helemaal zitten.

Ondertussen heb ik nog wat extra tijd om in ons huisje en tuintje te werken, en ook een beetje te naaien. Vorige week was ik op het stoffenspektakel waar ik twee leuke stofjes vond voor slechts 2 euro per meter. Ik bracht van elke stof een metertje mee en verwerkte deze thuis tot vrolijke cirkelsjaals.

2 vrolijke sjaaltjes voor 4 euro :) Happy me :)



Ik heb er nu al spijt van dat ik niet nog meer stofjes kocht, want het maken van deze sjaals gaat zo snel en als cadeautje zijn ze ook heel erg geschikt. Misschien dit weekend toch nog maar eens naar de Sleepstraat in Gent, want wachten tot het volgende stoffenspektakel lukt me vast niet.

Geniet van jullie verlengd weekend!
Liefs
Zonneprinses

3 opmerkingen:

  1. De sjaaltjes zijn super! Vrolijkt een simpel shirtje helemaal op als je dit erboven draagt :-) En wat goed dat je al een nieuwe job hebt gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je aan mijn give away mee doet, zo ben ik op jouw leuke blog terecht gekomen.
    De sjaals vind ik heel leuk, hoe maak je ze , welk formaat gebruik je?
    Ik zou ook graag een poging doen om ze te maken, heb hier een heel leuk stofje daarvoor liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte telkens 1 metertje stof. Ik deed er een beetje mijn eigen ding mee, maar baseerde me op deze twee dames: http://metzondervan.blogspot.be/2013/03/diy-cirkel-sjaal.html
      http://madebymamasha.blogspot.be/2013/01/diy-cirkelsjaal.html
      Hopelijk ben je er iets mee...
      Het ging in ieder geval supersnel om ze te maken, en das altijd leuk :)

      Verwijderen