zaterdag 4 mei 2013

Recept 16 in drievoud

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan... en helaas is de tijd van gaan, op mijn lieftallig schooltje, nu gekomen. Maandag is de laatste dag dat ik er voor mijn klasje mag staan. Het zal een emo-dagje worden, dat staat nu al vast. Maar bij een afscheid horen ook cadeautjes en cadeautjes zijn wel leuk :) .

Voor de kindjes vulde ik papieren zakjes met een speelgoedje en wat lekkers. Ik pimpte de zakjes met wat washitape, een kleurrijke houten knijper en een ballon. Helaas heb ik geen foto, ik smokkelde de zakjes vrijdag al de klas binnen... Ik probeer er maandag aan te denken, al zal mijn hoofd vast al vol genoeg zitten.

Voor de kleuterleidsters sloeg ik aan het naaien. Het werden 3 kleurrijke omkeerbare zakdoekhoezen (aja, om de tranen, die er vast zullen vloeien, te drogen :) ) volgens recept 16 uit het boek 'Zo geknip!t'. 
Hopelijk zijn ze er tevreden mee, maar ik denk het wel :)

Stofjes: Roze: Action
Stippenstofjes: beide Sleepstraat Gent
Stofjes: Bloemetjes en paddestoeltjes: Stoffenspektakel
Blauw stofje: Action
Nog een prettig weekend!
Liefs
Zonneprinsesje



1 opmerking:

  1. Zo lief ! Ze zullen vast nog veel aan je terugdenken ! Hopelijk heb je vlug terug een nieuw gezellig klasje !

    BeantwoordenVerwijderen