donderdag 30 mei 2013

Voorsmaakje van de goodies op deurmat

Onlangs verscheen er op de blog van Pipowagen aan zee dit berichtje.
Ik stelde me meteen kandidaat om mee te doen, niet zozeer om zelf bekendheid te verwerven, maar eerder omdat ik niks leuker vind dan anderen blij te maken met kleinigheidjes.
Gisteren werkte ik de goodies af en vandaag gaan ze op de post. Wat er in de pakketjes zit kan ik nog niet vertellen, maar ik toon jullie wel al een fotootje om de nieuwsgierigheid op te wekken...


Liefs
Zonneprinses

8 opmerkingen:

  1. oh ik ben nu al nieuwsgierig! Wat ziet dat er nu al leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes zijn dit!
    Liefs, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom net thuis en tref een stapel ingezonden goodie enveloppen!
    Wat is je inzending leuk!
    En hartstikke bedankt voor je leuke kadootjes !
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend, misschien krijgen we van mekaar wel iets in de bus, de mijne gaan morgen richting Nederland!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaaaaa! Ik heb hem ontvangen hoor! Dankjewel voor het schattige slingertje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb in mijn goodiespakket magneetjes en oorbelletjes van jou gekregen. Ik wil je heel erg bedanken voor deze leuke goodie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo,

    Ik heb je mooie goodie ontvangen! Heel hartelijk dank voor de mooie magneetjes een oorbelletjes :)

    BeantwoordenVerwijderen